رفتن به محتوای اصلی

پیام تسلیت ریاست سازمان به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد.

پیام تسلیت ریاست سازمان به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد.

پیام تسلیت ریاست سازمان به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خردادماه حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت است، ماتم درعزای والا مردی است که ستایش تمام عصرها و نسل‌ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است، روزی که یگانه رهبر و بنیانگذار بزرگترین انقلاب جهان از جمع عاشقان و شیفتگان پرکشید و به دیار باقی شتافت، اما اندیشه و رسم راستینش همچنان روشنگر دلهای بیداران و عدالتخواهان در سراسر دنیاست و به تعبیر مقام معظم رهبری (حفظه الله)" اگر امام نیست، خدای او، راه او، رهنمودهای او و انگشت نورانی اشاره‌های او که ما را به راه راست هدایت می کرد، هست و مهم این است که ما کار بزرگ امام را بشناسیم و قدر بدانیم ".
بی تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه­‌ای جبران ناپذیر خواهد بود. 

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.

از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی ها و دلاوری های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم شاهی به وجود آوردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را به مردم شریف ایران اسلامی بویژه خانواده بزرگ مهندسی لرستان تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان