رفتن به محتوای اصلی

امضای توافق‌نامه همکاری خدمات الکترونیک بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و شهرداری بروجرد

امضای توافق‌نامه همکاری خدمات الکترونیک بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و شهرداری بروجرد

علیرضا آریان مهر به نمایندگی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و یحیی عیدی بیرانوند به نمایندگی از شهرداری بروجرد توافق‌نامه همکاری خدمات الکترونیک امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و عیدی بیرانوند شهردار بروجرد، جلسه امضای توافق‌نامه همکاری خدمات الکترونیک بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و شهرداری بروجرد برگزار شد.

آریان مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این جلسه، ضمن تسلیت به مردم آبادان در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل و درگذشت تعدادی از هم‌وطنان، اظهار داشت: امیدواریم با رعایت ضوابط، سلسله‌مراتب قانونی و الزامات مقررات ملی ساختمان دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

وی در ادامه با اشاره به مزایای ارتباط الکترونیکی تصریح کرد: این ارتباط الکترونیکی در بستر وب به‌منظور تسهیل امورات و ارتباطات فی‌مابین شهرداری و دفتر نمایندگی سازمان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کاهش مراجعه حضوری و تکریم ارباب‌رجوع برای تبادل نقشه‌ها، ارسال گزارش ناظران و ارسال مدارک فنی به شهرداری‌ها و دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای اولین بار راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با تأکید بر اینکه الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی گامی مهم در راستای رعایت عدالت و تسهیل در خدمت‌رسانی به جامعه هدف است، گفت: نظام مهندسی ساختمان استان لرستان آمادگی کامل دارد در راستای ارائه خدمات مناسب شهری به شهروندان، ارتقا و ایمن‌سازی ساخت‌وسازها، گام‌های مؤثری بردارد.

آریان مهر بیان کرد: با تعامل سازمان نظام مهندسی و شهرداری می‌توان شاهد رویدادهای مؤثر و ارتقا کیفی خدمات در سطح شهرستان باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان تصریح کرد: در راستای خدمات الکترونیکی و یکپارچگی خدمات با پیگیری مستمر درصدد ارتباط مستقیم سیستم سازمان به سیستم شهرداری‌ها هستیم که بتوانیم کلیه خدمات مهندسی به‌صورت الکترونیکی شود، ضمن اینکه امیدواریم با همکاری فی‌مابین شاهد گسترش بیشتر خدمات در این بستر الکترونیک باشیم.

وی در پایان خواستار افزایش تعامل و همکاری میان شهرداری و دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهرستان بروجرد شد.

در ادامه یحیی عیدی بیرانوند شهردار بروجرد در این جلسه اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به همشهریان، کاهش مراجعات و تسهیل و تسریع در امورات اداری در اولویت برنامه‌های شهرداری است که ایجاد بستر الکترونیک گام مهمی در این راستاست.

وی ادامه داد: تعامل سازنده و هم‌افزایی بیشتر بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری سبب پیشبرد ارائه خدمات به شهروندان و مالکان پروژه‌های ساختمانی می‌شود.

عیدی بیرانوند خاطرنشان کرد: با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات هرچه شرایط را برای ارائه خدمات تسهیل کنیم، قطعاً رضایت بیشتر مردم و همچنین جامعه مهندسی را در پی خواهد داشت.

شهردار بروجرد بیان داشت: از این توافق‌نامه استقبال می‌کنیم و به‌طور جد پای‌کار در این بستر الکترونیک هستیم.

در پایان این جلسه توافق‌نامه همکاری خدمات الکترونیک بین علیرضا آریان مهر به نمایندگی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و یحیی عیدی بیرانوند به نمایندگی از شهرداری بروجرد به امضا رسید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان