رفتن به محتوای اصلی

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان

 رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار و گفتگو کرد. 
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  دکتر آریان مهر به دیدار دکتر هبت اله هاشمی رفتند و ضمن تبریک به مناسبت انتصاب ایشان در سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با  نظر به تعهد و سوابق درخشان و علاقه‌مندی که حجت الاسلام دکتر هاشمی به جامعه ایثارگری دارند گفتند:امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود و در جهت تعالی مادی و معنوی، با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود، خصوصاً همراهی و همدلی همکاران خدوم آن مجموعه، در ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها و ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و اجرای برنامه‌ها و اهداف موردنظر، به‌ویژه در حیطه فرهنگ ایثار و شهادت، موفق و موید باشید.
دکتر آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این دیدار، همراهی و حمایت همه دستگاه‌ها را در اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت ضروری برشمرد. 
وی ضمن تأکید بر تداوم همکاری‌های مشترک در ارائه خدمت به خانواده های معزز ایثارگران افزود: بررسی بهره‌برداری از ظرفیت‌های دو طرفه در ارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان، توجه بیشتر به مسأله جوانی جمعیت و ایجاد فضای تعامل و فرهنگ سازی در این رابطه از دیگر مباحثی بود که در دیدار دکتر آریان مهر با دکتر هاشمی مدیرکل بنیاد شهید استان مطرح شد. 
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان  همچنین به موضوع حمایت از خانواده های معظم  شهدا و ایثارگران  اشاره و تصریح کرد: ارائه خدمات مهندسی مطلوب به این عزیزان در دستور کار قرار دارد و لازم است در این زمینه نیز هم افزایی بیشتری با بنیاد شهید استان صورت گیرد.
در ادامه این گفت و گو دکتر هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان،  به تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: شهدا، جانبازان ، ایثارگران  و خانواده های معزم آنان نماد از خود گذشتگی  و اقتدار نظام  جمهوری اسلامی ایران هستند و این همه جانفشانی در راه دفاع از اسلام جای بسی سپاس دارد.
دکتر هاشمی افزود: همه مدیران و مسئولان نظام باید اهتمام ویژه ای نسبت به خانواده ی شهدا، ایثارگران و جانبازان و نیز ترویج فرهنگ شهدا داشته باشند چرا که هر چه این نظام و انقلاب دارد به برکت  خون شهدا است.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان