رفتن به محتوای اصلی

در لرستان تمام ساخت و سازها با همراهی نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری شهرهای استان شفاف می‌شود.

بستن توافقنامه جهت ارائه خدمات الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان  لرستان با شهرداری شهر ازنا

در لرستان  تمام ساخت و سازها با همراهی نظام مهندسی ساختمان  لرستان و شهرداری شهرهای استان شفاف می‌شود.

 در ادامه بستن توافقنامه جهت ارائه خدمات الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان  لرستان با شهرداری شهرهای استان که برای  شفاف سازی خدمات، ارائه خدمات الکترونیک،افزایش سرعت عمل در کنترل و نظارت ساختمان است ، در مورخ 1401/03/28 با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهردار و شورای شهر ازنا توافقنامه ای فی مابین شهرداری ازنا و سازمان نظام مهندسی لرستان منعقد گردید.

آریان‌مهر در ابتدا ضمن تشکر از همکاری و همراهی مسئولین شهری در ازنا ، ابراز خوشنودي از نشست مشترک و اراده سازمان در تحقق اهداف قانوني ناظر بر ساخت و ساز، وظايف سازماني را اعلام و ابراز اميدواري نمود که با همکاري و تعامل سازمان با مجموعه مديريت شهرداري، امکان ارائه خدمات مهندسي به اعضاي محترم سازمان و هم استانی های عزیزمان هر چه بيشتر فراهم شده و در فضاي مثبت همکاري و شرايط سازنده در امر ارتقا کيفيت ساختمان هاي شهري در جهت خوب ساختن و حفظ منافع شهر و شهروندان سعي لازم به عمل آيد.

علیرضا آریان مهر گفتند یکی از  دغدغه مهم ناظران در ارسال گزارشات به مراجع صدور پروانه است ، سازمان نظام مهندسی با اجرای این توافقنامه ها با همکاری شهرداری در پی ارسال گزارش هاي نظارت مرحله اي و تخلف با امضاي الکترونيکي ناظران به سازمان و مراجع صدور پروانه از طريق کارتابل مهندسي است، همچنین پیگیر ارتباط الکترونیکی از طریق کارتابل مهندسین با بازرسان اداره ی کار هستیم تا گزارشات ساختمانی  در دستگاه های ذی ربط به صورت الکترونیکی ثبت و پیگیری شوند.

مهندس منوچهر حسنی گرپی گفتند: در این توافقنامه که گامی در جهت ایجاد شهرداری هوشمند می باشد کلیه خدمات کنترل و نظارت مربوط به ساخت و سازها در شهر ازنا به صورت الکترونیکی خواهند بود، تا در این مسیر علاوه بر سرعت عمل بیشتر در انجام خدمات، نحوه کنترل و نظارت بر ساخت و سازها به صورت دقیق و شفاف باشد.

شهردار ازنا ادامه دادند: این طرح موجب استحکام بخشی ضابطه‌مند و رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت و با ایجاد شفافیت از هرگونه اقدام خلاف قانون جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمام لرستان، ضمن برشمردن فرصت ها و پتانسيل‌هاي فراوان همکاري شهرداري و سازمان نظام مهندسي، تحقق افزايش کيفيت ساخت و ساز در شهرسازی استان  را در گرو تعامل شهرداري و نظام مهندسي دانست. وي در پايان ضمن تشکر از همراهي هيات مديره در به روزرساني امور سازمان و ارائه خدمات الکترونيکي و همچنين تلاشهاي  مسئولین شهری استان (شهرداری و شورای شهر) ، واحد فناوري اطلاعات سازمان و شهرداری ها ی استان ، در محقق ساختن اين امر تاکيد کرد جهت رفاه مراجعین در امر ساخت و ساز  بر روي سايت سازمان پذيراي انتقادات و پيشنهادات مي باشد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان