رفتن به محتوای اصلی

برپایی میز خدمت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان در مصلی نماز جمعه شهر خرم آباد

برپایی میز خدمت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان در مصلی نماز جمعه شهر خرم آباد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، در حاشیه برگزاری این هفته نماز جمعه شهر خرم آباد، مورخ 1401/07/01 به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، سازمان بسیج عمران و معماری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان لرستان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان وسازمان نظام مهندسی ساختمان استان در مصلای نماز جمعه خرم آباد «میز خدمت» را با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و دیگر مسئولان برپا کرد و به سوالات و موضوعات شهروندان رسیدگی شد.

دکتر علیرضا آریان مهر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان ، در خصوص برپایی میز خدمت گفت:  تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی این چنین برنامه‌هایی می‌باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان می‌باشد.

 گلایه از بخش‌های مختلف حوزه شهرسازی، شکایت از چگونگی عملکرد برخی پیمانکاران حوزه خدمات شهری، پیگیری مشکلات محله‌ای و درخواست از اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی و شهرداری برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی از جمله موضوعاتی بودکه شهروندان با مسئولین مربوطه استان در میان گذاشتند.

همچنین برخی شهروندان ساکن در بافت فرسوده، نسبت به برنامه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان در این حوزه سوالاتی داشتندکه دکترآریان مهر با تشریح توافق نامه ای که بین سازمان استان و شهرداری قرار است انعقاد گردد در خصوص بافت‌های فرسوده به سوالات آنان پاسخ داد.

پس از پایان برنامه، مشکلات شهروندان احصا و دستور رسیدگی از سوی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان  داده شد.

میز خدمت سازمان ، سازمان بسیج عمران و معماری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان لرستان ، اداره کل راه و شهرسازی لرستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از ساعت 9:30 تا ۱۴ برپا بودکه شهروندان به صورت مستقیم و بدون نیاز به داشتن وقت قبلی، مشکلات خودشان را مطرح کردند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان