رفتن به محتوای اصلی

آغاز همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و بانک کارآفرین

آغاز همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و بانک کارآفرین

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و  بانک کارآفرین جهت اعطای تسهیلات و سایر خدمات بانکی  در مسیر  توسعه ارائه خدمات مهندسی به استان منعقد شد. این تفاهم نامه از سوی مهندس لشگرآرا نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و عزت اله نصیری مهر رئیس شعبه بانک کارآفرین خرم آباد امضا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، طی نشستی با حضور مهندس بابک لشگرآرا نائب رئیس اول سازمان  و عزت اله نصیری مهر رئیس شعبه بانک کارآفرین خرم آباد  و جمعی از اعضای محترم هیات مدیره سازمان و بانک کارآفرین، تفاهم‌نامه همکاری در جهت اعطای تسهیلات و سایر خدمات بانکی  در مسیر  توسعه و همکاری‌ برای  ارائه خدمات مهندسی به استان امضاء شد.

نخستین گام عملیاتی در راستای هم‌افزایی بیشتر بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و  بانک کارآفرین با امضای تفاهم‌نامه مشترک خبر داد.این تفاهم نامه در جهت گسترش ارائه خدمات به جامعه مهندسین امضا شد است.

در این مراسم مهندس لشگرآرا نائب رئیس  سازمان اظهار امیدواری کردند که این تفاهم نامه با استقبال اعضای فعال سازمان مواجه شود و  با مشارکت بانک‌ کارآفرین تعامل خوبی در جهت خدمات اثربخش به جامعه ای مهندسی ایجاد شود.حمایت و پشتیبانی از اشخاص حقیقی و دفاتر خدمات طراحی فنی جهت  درآمدزای در حوزه ساختمان و سایر حوزه‌های تخصصی ذی‌ربط در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک و ارائه تسهیلات کم بهره برای اجرای این طرح ها از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

در این جلسه عزت اله نصیری مهر رئیس شعبه بانک کارآفرین خرم آباد بیان کردند: هر دو نهاد در خدمت فرآیندهای تولیدی  و فنی و صنعتی مشغول فعالیت هستند، بانک در مسیر خدمات بانکی و اعتباری با رویکرد توسعه ای است و سازمان نیز با هدف ارتقای سطح مهارت نیروی های فنی و تخصصی درحال فعالیت است.

بر اساس هماهنگی های به عمل آمده دراین جلسه و به منظور معرفی و اطلاع رسانی، مهندسین فعال با توجه به رسوب و میانگین حساب، شرایط و دستورالعمل های صادره بانک ضمن برخورداری از تسهیلات، از سایر خدمات بانکی نزد بانک کارآفرین استان لرستان برخوردار خواهند شد، بخشی از تسهیلات پیشنهادی حاضر برای کلیه مهندسین که اقدام به افتتاح حساب نزد بانک می نمایند در سایت سازمان اعلام می گردد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان